Nie jesteś zalogowany, zaloguj lub zarejestruj się!

Zamów zdjęcia

Pomoc

Zamawianie odbitek

I. Rejestracja
W celu złożenia zamówienia w serwisie www.fotosubito.pl należy zarejestrować się, podając swój adres e-mail i hasło. Po rejestracji na podany adres zostanie wysłane potwierdzenie założenia konta w naszym serwisie oraz link do strony logowania. W celu zalogowania się w serwisie należy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji oraz hasło dostępu. Po zalogowaniu można przystąpić do składania zamówienia.

II. Tworzenie albumu i przesyłanie zdjęć
1. W pierwszym kroku należy stworzyć nowy album lub wybrać już istniejący. To właśnie w albumie będą umieszczane zdjęcia przeznaczone do wywołania.
2. Przy wybraniu przycisku "Ok, dodaj zdjęcia" otworzy się okno wybierania zdjęć. Można dodawać zdjęcia pojedynczo lub zaznaczając wiele zdjęć jednocześnie. Po dodaniu plików na listę należy nacisnąć przycisk "Wyślij do albumu". Rozpocznie to przesyłanie plików do wybranego wcześniej albumu a jednocześnie na nasz serwer. Po zakończeniu przesyłu zdjęć do albumu pojawi się komunikat potwierdzający poprawne przesłanie plików na serwer.
3. W albumie, gdzie znajdują się już zdjęcia można je przeglądnąć, w razie potrzeby usunąć z albumu lub dodać do niego kolejne.

III. Składanie zamówienia na odbitki
1. Będąc w albumie należy zaznaczyć zdjęcia jakie chcemy wywołać. Jeśli chcemy zamówić wszystkie zdjęcia jakie znajdują się w danym albumie można dodać cały album do zamówienia, bez konieczności zaznaczania poszczególnych zdjęć. Wybrane zdjęcia znajdą się w ”koszyku”.
2. W „koszyku” należy ustawić parametry zamówienia : format, papier oraz ilość odbitek. Gdy wszystkie zdjęcia wybrane do zamówienia mają mieć takie same parametry, można ustawić jednakowe parametry dla całego zamówienia, wpisując je w oknie „ustaw identyczne parametry dla całego zamówienia” . Po naciśnięciu przycisku „ustaw” pojawią się wybrane parametry i system przeliczy zamówienie według obowiązujących cen.
3. Kolejny krok to wybór formy płatności i sposobu odbioru składanego zamówienia. Po wybraniu opcji odbioru należy wypełnić formularz danymi osobistymi, potrzebnymi do wysyłki zamówienia. W przypadku płatności z góry (płatność eCard) dokonasz zapłaty w kolejnym etapie, natomiast przy wyborze płatności za pobraniem, płatność następuje przy odbiorze zamówienia.
4. Następnie pojawi się podstrona z podsumowaniem zamówienia. Jeśli stan zamówienia Jest zgodny z pożądanym można wysłać zamówienie przyciskając przycisk „wyślij zamówienie”.
5. Po wysłaniu zamówienia na podany przy rejestracji adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli nie można znaleźć wiadomości w skrzynce odbiorczej, warto sprawdzić wiadomości śmieci i spam.

IV. Informacja o odbiorze zamówienia
Gdy zamówienie zostanie wykonane, na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana informacja o terminie odbioru zamówienia.

Twój aparat a rozmiar zdjęć

Proszę czekać...

Ładowanie danych...

Komunikat

Komunikat

Dalej

Rejestracja

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie mam kontaNie mam konta

Szybkie Logowanie

Przypomnienie hasła


Aby otrzymać nowe hasło wpisz swój adres email użyty podczas rejestracji.


E-mail aktywacyjny


Wpisz swój e-mail użyty przy rejestracji konta, a my prześlemy Ci link aktywacyjny na e-mail.



Ładowanie danych...